Rocky Mountains / Jellystone (Dag 18, dinsdag 24 juli)

Vandaag waren we wel op tijd voor het ontbijt, alles was dan ook nog in ruime mate aanwezig. Ik mijn bord volscheppen en genieten van een overheerlijk ontbijtje. Daarna rustig mijn spullen klaar gemaakt, scheelt dat ik mijn koffer al had in gepakt. En nu het nog kon, eventjes tv gekeken. Wessel had ’s ochtends nog even kunnen zwemmen, wat hij erg leuk vindt. Toen moest ik afscheid nemen van mijn overheerlijke bedje.

Zo rond een uur of 11 vertrokken we richting de Rocky Mountains. We zouden kamperen bij een Themepark. Daar had ik deels vergissing opgelopen. Een themepark kan een pretpark zijn, maar hier bij ons was het gewoon dat onze camping een thema had: Yogi Bear. Dus ik had gedacht dat we naar een pretpark gingen, dat was niet zo. Het was gewoon een camping, wel met wat meer bijzondere dingen, maar vooral leuk voor de kleine kinderen. Het enige echt toffe wat ik erbij vond was midget golf. Tijdens het opzetten van de tenten reed een man in een golfkarretje rond die ijsjes verkocht, aangezien het zo heet was mochten we allemaal een ijsje.

Nadat we onze tenten hadden opgezet gingen we boodschappen doen bij de saveway. Dat was de supermarkt waar we vorige keer ook altijd onze boodschappen deden. Spaghetti zouden we vanavond eten ;D! Iedereen had bij de saveway nog een paar boodschapjes kunnen doen (de saveway is niet zoals de walmart, waar je echt alles kunt kopen, de saveway is wel gewoon een supermarkt. Maar alleen dan de grote versie).
Ik had bij de boekenwinkel in Denver een boek gekocht. Het laatste deel van Percy Jackson and The Olympians, een boekenserie waar ik vorige keer in de VS mee was begonnen. Ik vond het nu perfecte tijd om mijn boek te gaan lezen. De jongens gingen zwemmen en mijn ouders eten koken.

Na het avondeten las ik nog wat in mijn boek en we wouden nog met zijn allen midget golfen dus daar gingen we nu naar toe. Helaas was het al iets na half 8 en was de midgetgolfbaan maar tot 8 uur open, dus we konden niet zo lang golfen. Maar dat gaf niet! Het golfen was erg leuk en op ons na was er niemand, dus dat was wel ideaal. We besloten om morgen ons potje af te maken aangezien het zo leuk was.

Bij de tent aangekomen zaten we nog met zijn allen even in de auto, want het was buiten gaan regenen, ik las mijn boek verder. Maar al snel ging iedereen richting bed. Het begon steeds harder te regenen. Wat ik opzicht niet zo erg vind, wanneer je in de tent ligt klinkt dat altijd erg leuk. Na een poosje was het al een tijdje gestopt met regenen en besloot ik mijn tanden te gaan poetsen (wat ik nog niet had gedaan). Ik wou nog even snel mijn gezicht wassen maar toen barstte het echt weer los. Ik was nog net op tijd terug in de tent toen het echt met bakken uit de hemel viel. Toch val je met regen op de tent best snel in slaap.

Midden in de nacht werd ik weer wakker vanwege winderigheid. En dan niet zo maar winderigheid, maar echt stoten keiharde wind die onze tent bijna deed omwaaien. (natuurlijk heb ik het nu over de wind buiten). Zo erg dat ik oprecht bang was dat onze tent weg zou waaien en ook het lawaai dat de wind maakte, niet normaal! De rest van mijn familie was ook wakker geworden vanwege de wind. Mijn ouders moesten zelfs naar buiten om hun tent opnieuw vast te maken aangezien alle scheerlijnen op een na los waren gerukt. Alweer een nachtje met wakker worden dus. De wind bleef aanhouden maar gelukkig viel ik uiteindelijk toch nog in slaap ondanks het geluid.